Un paseo polo Barrio Xudeu da miña Ribadavia

domingo, mayo 06, 2007

Álvaro Cunqueiro e os xudeos en Galicia



Grazas a Pedro Gómez-Valadés pola xoia. Toda a entrevista é fermosísima, pero en especial emocióname o final. Os 4-5 derradeiros minutos. Didícollos con cariño ao BNG.

4 comentarios:

Joâo Guisan Seixas dijo...

Já sei que, se calhar, nom é o meio mais cabido, mas como estou ver que o conheces, queria pedir-te que lhe transmitisses ao Pedro Gómez-Valadés a minha solidariedade e apoio. Há anos que venho manifestando (quando e como me deixam) o meu apoio a Israel (ou polo menos o seu direito de existir) e tenho estudado um pouco o contributo da cultura judia (bastante mais importante e melhor documentado que o da cultura "celta")à cultura galega, nomeadamente na lírica medieval. Alegra-me, nom sabes como, comprovar que nom estava tão só como julgava.

Anónimo dijo...

Desde el 19 de marzo el Consejo de representantes de los colonos judíos (YESHA), ha establecido una nueva colonia en Hebrón, acción que los palestinos han recibido como una provocación más en una ciudad donde ya está instalado ilegalmente un grupo de 500 colonos.

El ministro de Defensa Amir Peretz y su adjunto Efraim Sneh exigieron la evacuación de esta colonia, pero YESHA consiguió del fiscal del Tribunal Supremo Menahem Mazuz un plazo de quince días para "evacuar los lugares voluntariamente". Los colonos presentaron documentos que acreditaban que habían comprado el edificio por 700.000 dólares a través de un gabinete jordano, hecho discutido por un palestino que declaró ser el verdadero propietario de los lugares.

En el seno del gobierno israelí estalló la polémica. El extremista y racista ministro de Asuntos estratégicos Avigdor Libermann se rebeló contra la "histérica" decisión del ministro de Defensa. Por su parte el primer ministro Ehud Olmert se conformó con informar de que examinará el expediente en un plazo que no precisó.

Si el ministro de Defensa fuera serio, como señala el periódico de centro izquierda Haaretz, habría reaccionado "desde la primera noche", antes de que 80 personas se instalasen en una zona que está bajo el control permanente del ejército: "Hemos llegado al colmo del absurdo: el ejército que debería evacuar a los colonos despliega toda su fuerza para protegerlos (…). El mismo Peretz ya había prometido evacuar varias docenas de asentamientos ilegales pero nunca ha evacuado a nadie".

Anónimo dijo...

ok, e quen ten que ver iso co contributo a galiza da cultura xudea?, por certo si se evacuaron moitos asentamentos ilegais. por outra banda se o mercaron e propiedade de eles, como cando fan o muro que fan casetos para que lles aumenten as indemnizacions. que lles pagan os israelies, por utra banda lieberman e de dereitas pero no de extrema dereita, moitos dese voto e dos rusos que sufriron o stalinismo iso que parte da upg quere instalar aqui. Farto estou de ler esta merda ata cand un erudito como cunqueiro vos abre a mente .

Anónimo dijo...

Que distinta é a percepcion que ten Cunqueiro dos xudeos. No fondo o antisemitismo na España vai da man da Igrexa Catolica e aqui unha mostra para ver como anidou no corazon de moitos
http://www.filosofia.org/hem/dep/cru/85420623.htm